Дата: 28.01.2021.
Тема: Способи зображення Землі.
Завдання 1. Опрацювати параграф 27.
Завдання 2. Зробити словничок термінів: рисунок, фотографія, аерофотографі, план місцевості, географічна карта, глобус.
Завдання 3. Переглянути відео "Способи зображення Землі" і на основі отриманої інформації заповнити таблицю, в якій вказати недоліки та переваги таких способів зображення Землі як план, карта та глобус.
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber протягом дня 28.01.2021. Бажаю успіхів!
Відео "Способи зображення Землі":
Словничок термінів:
Рисунок дає загальне уявлення про вигляд місцевості, але не має точності.
Фотографія — точніше, ніж рисунок, передає особливості місцевості, але добре видно тільки ті предмети, що розташовані на передньому плані.
Аерофотознімок — зображує ділянки поверхні зверху, охоплює значні за розміром території, однак не дає інформації про призначення та назви географічних об’єктів.
План місцевості — зображує невеликі ділянки місцевості, має високу точність та містить характеристики географічних об’єктів.
Географічна карта — зменшене зображення різних за розмірами ділянок земної поверхні, складають з урахуванням кулястості Землі, подані характеристики об’єктів.
Глобус — найточніше передає зовнішній вигляд нашої планети,але не відображає дрібні об’єкти та громіздкий.
Фотографія — точніше, ніж рисунок, передає особливості місцевості, але добре видно тільки ті предмети, що розташовані на передньому плані.
Аерофотознімок — зображує ділянки поверхні зверху, охоплює значні за розміром території, однак не дає інформації про призначення та назви географічних об’єктів.
План місцевості — зображує невеликі ділянки місцевості, має високу точність та містить характеристики географічних об’єктів.
Географічна карта — зменшене зображення різних за розмірами ділянок земної поверхні, складають з урахуванням кулястості Землі, подані характеристики об’єктів.
Глобус — найточніше передає зовнішній вигляд нашої планети,але не відображає дрібні об’єкти та громіздкий.
Основні способи зображення земної поверхні | Переваги | Недоліки |
План |
|
|
Географічна карта |
|
|
Глобус |
|
|
Дата: 22.01.2021.
Тема: Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення.
Тема: Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення.
Завдання 1. Опрацювати параграф 26.
Завдання 2. Переглянути відео 1 "Чому ми бачимо лише один бік місяця?", відео 2 "Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення".
Завдання 3. Виконати тестові завдання 1-9.
Завдання 4. Виконати вправу "Оберіть правильні твердження".
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 25.01.2021. Бажаю успіхів!
Відео 1. "Чому ми бачимо лише один бік місяця?"
Відео 2. "Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення".
А супутник
Б відбиток
В ворог
Г екватор
2. Виберіть ПРАВИЛЬНЕ твердження
А вирізняють три фази Місяця
Б на Місяці є вода
В місяць — найкраще вивчене людиною космічне тіло
Г ракета летить від Землі до Місяця більше 30 днів
Б відбиток
В ворог
Г екватор
2. Виберіть ПРАВИЛЬНЕ твердження
А вирізняють три фази Місяця
Б на Місяці є вода
В місяць — найкраще вивчене людиною космічне тіло
Г ракета летить від Землі до Місяця більше 30 днів
3. Встановіть відповідність між назвою та фазою, в якій перебуває місяць на малюнку:
1 новий
2 перша чверть
3 повний
4 остання чверть
А

Б

В

Г

4. Місяць світить ________ світлом
А відбитим
Б бакитним
В теплим
Г немає правильної відповіді
5. Земля знаходиться між Сонцем і Місяцем це -
А сонячне затемнення
Б місячне затемнення
В парад планет
Г молодик
6. На малюнку зображено:

А місячне затемнення
Б сонячне затемнення
В кінець світу
Г сонячну корону
7. Перша людина, що побувала на Місяці:
А Юрій Гагарін
Б Ніл Армстронг
В Леонід Каденюк
Г ще на Місяці ніхто не був
8. Протягом року відбувається щонайменше ____________ сонячних затемнень.
А 2-5
Б 1
В 10
Г 5-7

Б

В

Г

4. Місяць світить ________ світлом
А відбитим
Б бакитним
В теплим
Г немає правильної відповіді
5. Земля знаходиться між Сонцем і Місяцем це -
А сонячне затемнення
Б місячне затемнення
В парад планет
Г молодик
6. На малюнку зображено:

А місячне затемнення
Б сонячне затемнення
В кінець світу
Г сонячну корону
7. Перша людина, що побувала на Місяці:
А Юрій Гагарін
Б Ніл Армстронг
В Леонід Каденюк
Г ще на Місяці ніхто не був
8. Протягом року відбувається щонайменше ____________ сонячних затемнень.
А 2-5
Б 1
В 10
Г 5-7
9. Життя на Місяці неможливе, тому що:
А на Місяці немає повітря
Б поверхня Місяця дуже тверда;
В на Місяці немає води;
А на Місяці немає повітря
Б поверхня Місяця дуже тверда;
В на Місяці немає води;
Вправа "Оберіть правильні твердження".
1. Місяць – це зірка.
2. Місяць – природний супутник Землі.
3. Місяць – більше ніж Земля.
4. Місяць – має округлу форму.
5. Сонячна система складається з Сонця і 10 планет.
6. Місяць обертається лише навколо Землі.
7. Бувають сонячні і місячні затемнення.
8. У Місяця 4 фази.
9. Земля має декілька природних супутників.
2. Місяць – природний супутник Землі.
3. Місяць – більше ніж Земля.
4. Місяць – має округлу форму.
5. Сонячна система складається з Сонця і 10 планет.
6. Місяць обертається лише навколо Землі.
7. Бувають сонячні і місячні затемнення.
8. У Місяця 4 фази.
9. Земля має декілька природних супутників.
Дата: 21.01.2021.
Тема: Практичне заняття: Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.
Тема: Практичне заняття: Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.
Виконане практичне заняття надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 22.01.2021. Бажаю успіхів!
Інструктивна картка:
Інструктивна картка:
Практичне заняття №7.
Тема: Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.
Мета: дослідити нагрівання різних тіл променями Сонця.
Обладнання: склянка з водою, металева ложка, пластмасовий кубик.
Хід заняття:
Завдання 1. Поставте склянку з водою, пластмасовий кубик та металеву ложку на підвіконня, добре освітлене Сонцем. Спостерігайте, як нагріваються ці тіла та вода в склянці протягом 15 хв. Свої спостереження запишіть в зошит.
Завдання 2. Зробіть висновок про те, чи залежить ступінь нагрівання різних тіл від їх кольору і прозорості. Яке тіло нагріваються швидше: прозоре чи непрозоре?
Дата: 15.01.2021.
Тема: Рухи Землі. Пори року.
Завдання 1. Переглянути відео "Рухи Землі" та опрацювати параграф 24.
Завдання 2. Виконати вправу 1 "Заповніть пропуски".
Завдання 3. Виконати вправу 2 "Доповніть речення".
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 20.01.2021.
Відео "Рухи Землі"
Земля — планета _________________________ системи. Земля обертається ___________________ Сонця й навколо ______________________________. Повний оберт навколо осі триває______ години. Цей час отримав назву_________ . Унаслідок цього руху на Землі змінюються_________________ . Завдяки нахилу осі, обертанню Землі в______________ бік та_____________________ нашої планети навколо Сонця_____________________ пори _____________року.
Вправа 2. «Доповніть речення»:
1. День весняного рівнодення ….
2. День зимового сонцестояння….
3. День осіннього рівнодення ….
4. День літнього сонцестояння ….
5. Доба це –
6. Рік це -
Тема: Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі.
Завдання 1. Переглянути відео1 "Внутрішня будова Землі" та відео 2 "Форма і розміри Землі" і опрацювати параграфи 21-22-23
Завдання 2. Замалювати в зошит схему "Внутрішня будова Землі" ↓ (ліва частина).
Завдання 3. Виконати вправу "Знайдіть пару".
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 15.01.2021. Бажаю успіхів!
Відео 1: "Внутрішня будова Землі"
Відео 2: "Форма і розміри Землі"
Схема "Внутрішня будова Землі"
Вправа "Знайдіть пару":
1. Ядро А Верхній в'язкий шар мантії
2. Мантія Б Верхня тверда оболонка літосфери
3. Земна кора В Внутрішня частина Землі
4. Літосфера Г Найбільша за об'ємом частина Землі
5. Астеносфера Д Тверда оболонка Землі
Дата: 29.12.2020.
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Всесвіт».
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Всесвіт».
Завдання 1. Виконати тестові завдання 1-15 на сторінці 92-93.
Завдання 2. Переглянути відеоролик "Дослідження Всесвіту".
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 30.12.2020.
Відео "Дослідження Всесвіту"
Дата: 28.12.2020.
Тема: Людина і Всесвіт. Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт.
Завдання 1. Опрацювати параграф 20.
Завдання 2. Користуючись інтернет-ресурсами напишіть повідомлення про космонавтів - вихідців з України за походженням, їхній внесок в дослідження Всесвіту.
Виконане завдання надсилаємо особитим повідомленням в Viber до 29.12.2020.
Дата: 24.12.2020.
Тема: Навчальний проект "Наш дім – Сонячна система".
Мета: узагальнити інформацію про Всесвіт та Сонячну систему.
Завдання. Обрати з переліку нижче ОДИН розділ і з обраної теми знайти інформацію з допомогою мережі Інтернет. Отриману інформцію оформити на листочку А4, і замалювати чи вклеїти небесні тіла, що стосуються теми. Бажано, щоб теми не повторювались, поділіть між собою.
Виконане завдання надсилаємо особитим повідомленням в Viber до 27.12.2020.
Створення лепбука за розділами:
- Склад Сонячної системи;
- Космічна міфологія;
- Небесні тіла у загадках;
- Астрономічні факти;
- Про планети у віршах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий