Природознавство (5 клас)

Дата: 28.01.2021.
Тема: Способи зображення Землі.

Завдання 1. Опрацювати параграф 27.
Завдання 2. Зробити словничок термінів: рисунок, фотографія, аерофотографі, план місцевості, географічна карта, глобус.
Завдання 3. Переглянути відео "Способи зображення Землі" і на основі отриманої інформації заповнити таблицю, в якій вказати недоліки та переваги таких способів зображення Землі як план, карта та глобус.

Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber протягом дня 28.01.2021. Бажаю успіхів!

Відео "Способи зображення Землі":

Словничок термінів:

Рисунок дає загальне уявлення про вигляд місцевості, але не має точності.

Фотографія — точніше, ніж рисунок, передає особливості місцевості, але добре видно тільки ті предмети, що розташовані на передньому плані.

Аерофотознімок — зображує ділянки поверхні зверху, охоплює значні за розміром території, однак не дає інформації про призначення та назви географічних об’єктів.

План місцевості — зображує невеликі ділянки місцевості, має високу точність та містить характеристики географічних об’єктів.

Географічна карта — зменшене зображення різних за розмірами ділянок земної поверхні, складають з урахуванням кулястості Землі, подані характеристики об’єктів.

Глобус — найточніше передає зовнішній вигляд нашої планети,але не відображає дрібні об’єкти та громіздкий.

Основні способи зображення земної поверхні Переваги Недоліки
План

 

 

Географічна карта

 

 

Глобус

 

 



Дата: 22.01.2021.
Тема: 
Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення.

Завдання 1. Опрацювати параграф 26.
Завдання 2. Переглянути відео 1 "Чому ми бачимо лише один бік місяця?", відео 2 "Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення".
Завдання 3. Виконати тестові завдання 1-9.
Завдання 4. Виконати вправу "Оберіть правильні твердження".

Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 25.01.2021. Бажаю успіхів!

Відео 1. "Чому ми бачимо лише один бік місяця?"
Відео 2. "Місяць - супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення".


1. Місяць - це природний ________ Землі:
А супутник
Б відбиток
В ворог
Г екватор

2. Виберіть ПРАВИЛЬНЕ твердження
А
 вирізняють три фази Місяця
Б на Місяці є вода
В місяць — найкраще вивчене людиною космічне тіло
Г ракета летить від Землі до Місяця більше 30 днів

3. Встановіть відповідність між назвою та фазою, в якій перебуває місяць на малюнку:
1
 новий
перша чверть
повний
4 остання чверть

А

Б

В

Г


4. Місяць світить ________ світлом
А
 відбитим
Б бакитним
В теплим
Г немає правильної відповіді

5. Земля знаходиться між Сонцем і Місяцем це -
А
 сонячне затемнення
Б місячне затемнення
В парад планет
Г молодик

6. На малюнку зображено:

А місячне затемнення
Б сонячне затемнення
В кінець світу
Г сонячну корону

7. Перша людина, що побувала на Місяці:

А Юрій Гагарін
Б Ніл Армстронг
В Леонід Каденюк
Г ще на Місяці ніхто не був

8. Протягом року відбувається щонайменше ____________ сонячних затемнень. 
А
 2-5
Б 1
В 10
Г 5-7

9. Життя на Місяці неможливе, тому що:
А 
на Місяці немає повітря
Б поверхня Місяця дуже тверда;
В на Місяці немає води;

Вправа "Оберіть правильні твердження".
1. Місяць – це зірка.
2. Місяць – природний супутник Землі.
3. Місяць – більше ніж Земля.
4. Місяць – має округлу форму.
5. Сонячна система складається з Сонця і 10 планет.
6. Місяць обертається лише навколо Землі.
7. Бувають сонячні і місячні затемнення.
8. У Місяця 4 фази.
9. Земля має декілька природних супутників.

Дата: 21.01.2021.
Тема: Практичне заняття: Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.

Завдання: Виконайте практичне заняття за інструктивною карткою↓.

Виконане практичне заняття надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 22.01.2021. Бажаю успіхів!

Інструктивна картка: 

Практичне заняття №7. 

Тема: Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця. 
Мета: дослідити нагрівання різних тіл променями Сонця. 
Обладнання: склянка з водою, металева ложка, пластмасовий кубик. 

Хід заняття:

Завдання 1.  Поставте склянку з водою, пластмасовий кубик та металеву ложку на підвіконня, добре освітлене Сонцем. Спостерігайте, як нагріваються ці тіла та вода в склянці протягом 15 хв. Свої спостереження запишіть в зошит.

Завдання 2. Зробіть висновок про те, чи залежить ступінь нагрівання різних тіл від їх кольору і прозорості. Яке тіло нагріваються швидше: прозоре чи непрозоре?





Дата: 15.01.2021.
Тема: Рухи Землі. Пори року.

Завдання 1. Переглянути відео "Рухи Землі" та опрацювати параграф 24.
Завдання 2. Виконати вправу 1 "Заповніть пропуски".
Завдання 3. Виконати вправу 2 "Доповніть речення".

Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 20.01.2021.

Відео "Рухи Землі"

Вправа 1. «Заповніть пропуски»:

Земля — планета _________________________ системи. Земля обертається ___________________ Сонця й навколо ______________________________. Повний оберт навколо осі триває______  години. Цей час отримав назву_________ . Унаслідок цього руху на Землі змінюються_________________ . Завдяки нахилу осі, обертанню Землі в______________  бік та_____________________  нашої планети навколо Сонця_____________________ пори _____________року.


Вправа 2. «Доповніть речення»

1. День весняного рівнодення …. 

2. День зимового сонцестояння…. 

3. День осіннього рівнодення …. 

4. День літнього сонцестояння …. 

5. Доба це – 

6. Рік це -

Дата: 14.01.2021.

Тема: Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі.

Завдання 1. Переглянути відео1 "
Внутрішня будова Землі" та відео 2 "Форма і розміри Землі" і опрацювати параграфи 21-22-23
Завдання 2. Замалювати в зошит схему "Внутрішня будова Землі" ↓ (ліва частина).
Завдання 3. Виконати вправу "Знайдіть пару".

Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 15.01.2021. Бажаю успіхів!

Відео 1: "Внутрішня будова Землі"

Відео 2: "Форма і розміри Землі"

Схема "Внутрішня будова Землі"

Вправа "Знайдіть пару":

1. Ядро                                                А Верхній в'язкий шар мантії
2. Мантія                                           Б Верхня тверда оболонка літосфери
3. Земна кора                                     В Внутрішня частина Землі
4. Літосфера                                     Г Найбільша за об'ємом частина Землі
5. Астеносфера                                Д Тверда оболонка Землі


Дата: 29.12.2020.
Тема: 
Узагальнення та систематизація знань з теми «Всесвіт».

Завдання 1. Виконати тестові завдання 1-15 на сторінці 92-93. 
Завдання 2. Переглянути відеоролик "Дослідження Всесвіту".
 
Виконані завдання надсилаємо особистим повідомленням в Viber до 30.12.2020.

Відео "Дослідження Всесвіту"


Дата: 28.12.2020.
Тема: Людина і Всесвіт. Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт.

Завдання 1. Опрацювати параграф 20.
Завдання 2. Користуючись інтернет-ресурсами напишіть повідомлення про космонавтів - вихідців з України за походженням, їхній внесок в дослідження Всесвіту.

Виконане завдання надсилаємо особитим повідомленням в Viber до 29.12.2020.


Дата: 24.12.2020.
Тема: Навчальний проект "Наш дім – Сонячна система".
Мета: узагальнити інформацію про Всесвіт та Сонячну систему. 

Завдання. Обрати з переліку нижче ОДИН розділ і з обраної теми знайти інформацію з допомогою мережі Інтернет. Отриману інформцію оформити на листочку А4, і замалювати чи вклеїти небесні тіла, що стосуються теми. Бажано, щоб теми не повторювались, поділіть між собою.
Виконане завдання надсилаємо особитим повідомленням в Viber до 27.12.2020.

Створення лепбука за розділами:
  1. Склад Сонячної системи;
  2. Космічна міфологія;
  3. Небесні тіла у загадках;
  4. Астрономічні факти;
  5. Про планети у віршах.



Комментариев нет:

Отправить комментарий